کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317839 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بنیاد گیتس دسترسی به تمام یافته‌هایش را آزاد اعلام کرد

بنیاد بیل و ملیندا گیتس که در امور عام المنفعه از توسعه‌ی کشاورزی تا تحقیق در راه درمان بیماری ایدز اکثراً در آفریقا فعالیت دارد اعلام کرد که از تاریخ ۱ ژانویه سال ۲۰۱۵ میلادی تحقیقاتی که تمام هزینه یا قسمتی از آن را از این مرکز دریافت می‌کنند دسترسی به یافته‌هایشان به مدت دو سال برای نشریات آزاد خواهد بود.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ شرط دریافت بودجه از این بنیاد گیتس برای پژوهشگران این است که پژوهشگر باید اطلاعات علمی‌اش را به منابع آنلاین که برای همه قابل دسترسی باشد انتقال دهد. باتوجه به اینکه امروزه اکثر مراجع علمی اینترنتی شده‌اند و دسترسی به آن‌ها برای عموم آزاد است این شرط بیشتر به منظور اعتماد سازی قرار گرفته است، اما ضرورت بعدی این است که نتایج تحقیقات تحت لیسنس جهانی Creative Commons Attribution 4.0 منتشر بشود. CC BY 4.0 مقرراتی است که به همگان اجازه‌ی استفاده از این نتایج را به هر نحوی می‌دهد حتی استفاده‌ی تجاری. پس از سال ۲۰۱۷ میلادی نیز تمام یافته‌های این بنیاد به صورت آزادانه در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

gates foundation 01

برخی از مجلات مبتنی بر حق انتشار هزینه‌ای را از نگارنده بابت انتشار مطالب به صورت عمومی دریافت می‌کنند، برای کمک به این دسته از نویسندگان بنیاد هزینه‌های معقول در رابطه با آزاد سازی محتوا را بر عهده خواهد گرفت. علاوه بر آن مقالاتی که دسترسی به آن‌ها محدود به افراد خاصی است فقط به مدت ۱۲ ماه و حداکثر تا سال ۲۰۱۷ می‌توانند این محدودیت را داشته باشند و پس از این مدت باید در اختیار عموم مردم قرار بگیرند.

Bill-and-Melinda-Gates-Foundation

در حالی که مقررات جدید بنیاد گیتس برای کمک به پیشبرد علم فوق‌العاده به نظر می‌رسد عده‌ای امکان سواستفاده از قسمت‌هایی از لیسنس Creative Commons را محتمل در نظر گرفته‌اند. ممکن است ناشران بزرگ قسمتی از یافته‌ها را تغییر داده و با تحریف از آن‌ها استفاده‌ی تجاری بکنند همچنین دانشمندانی که می‌خواهند مقالاتشان در مجلات تخصصی حرفه‌ای منتشر شود ممکن است با وجود این قوانین نتوانند به خواسته‌هایشان برسند. به هر حال این قوانین بنیاد عام المنفعه‌ی گیتس تصمیم بزرگی برای آزاد سازی علم و کمک به پژوهش‌های علمی و افزایش سطح زندگی انسان‌ها به شمار می‌رود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23868 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/09/09 تعداد مشاهده: 1358
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر